* verzending € 4,50, gratis vanaf € 50 of bij abonnement (selecteer gratis)

Algemene voorwaarden

of goede afspraken

in een begrijpelijke taal geschreven

laatst bijgewerkt op 8 maart 2017
Jan@coffeeblack.be indien u toch vragen heeft

DEFINITIES

De Klant: dit bent u, aangename kennismaking!

COFFEE BLACK: De commerciële naam van ons geesteskind

Firma: DUXX bvba BE0887909195

U kan ons op verschillende manieren bereiken

Adres: Vromanstraat 2 8750 in Wingene, leuk als u langskomt maar graag  een seintje vooraf.

Bellen: +32(0)51620708 of mobiel +32(0)496530205 graag op vrijdag tijdens de kantooruren of in de week tussen 17 en 22uur

Mailen: Jan@coffeeblack.be

Website: www.coffeeblack.be

Facebook: https://www.facebook.com/roastedblack/

Instagram: Binnenkort online


TOEPASSELIJKHEID

Leuk dat u deze tekst leest, we doen ons best om duidelijk te communiceren en hopen dan ook dat u het geen opgave vindt om tot onderaan door te lezen . Hier staat  beschreven wat we voor u doen en wat wij van u verwachten als u bij ons een aankoop doet. Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een specifiek product (bvb verzendingskost). Dit wordt dan altijd duidelijk bij het product vermeld. Indien deze voorwaarden en Belgische wetgeving elkaar tegenspreken wordt uiteraard steeds de Belgische wetgeving toegepast.

Het plaatsen van een bestelling via onze website geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van deze Algemene Voorwaarden. Deze voorwaarden zijn beschikbaar via onze website of op eenvoudig verzoek. Bij de bestellingsbevestiging zal er een kopie van deze algemene voorwaarden bijgevoegd worden in pdf formaat.

Om een bestelling te kunnen plaatsen moet u minstens 18 jaar oud zijn. We kunnen een bestelling weigeren wanneer we merken dat de klant jonger is dan 18 jaar.

We leveren in België en Nederland, zendingen naar een adres in een ander land willen we graag overwegen maar kunnen we weigeren .


Aanbod en overeenkomst

De vermelde prijs is steeds in € en steeds inclusief BTW maar exclusief verzendingskosten. De verzendingskosten worden afzonderlijk bij het product vermeld. Wanneer er meerdere producten samengevoegd worden in één bestelling wordt er maar 1 x een verzendingskost aangerekend. Wanneer een zending de waarde van €50 overschrijdt worden er geen verzendingskosten aangerekend.

De producten worden steeds zo correct mogelijk in tekst beschreven, bijhorende foto’s zijn illustratief en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.

Uw  bestelling is afgewerkt en de overeenkomst  is definitief zodra we de betaling ontvangen hebben of we desgevallend een bevestiging ontvangen hebben van de uitgever van uw kaart. Indien de uitgever van de kaart weigert om in te stemmen met de betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertraging van de levering en/of niet levering van uw bestelling. Bestellingen zonder geldige betaling worden niet aanvaard of verwerkt. U ontvangt steeds een bevestiging per e-mail direct na het plaatsen van een bestelling.


Bedenktijd en herroepingsrecht

Heeft u een product ontvangen maar toch niet helemaal tevreden dan mag u het (zonder opgave van een reden) steeds binnen 14 dagen na ontvangst in de originele verpaking aan ons terug bezorgen. We sturen u een nieuw product of u ontvangt uw betaling excl verzendingskost binnen de 7 werkdagen nadat het product bij ons toegekomen is terug.

Tijdens de bedenktijd mag u het product uitpakken en behandelen zoals u dat in de winkel zou doen. Gebruikt u het product zodanig dat het niet meer in ‘winkel-nieuw-staat’ is, kunnen we het product weigeren. De kost om ons een product terug te bezorgen is voor de koper.

Wanneer de ontvagen koffie niet helemaal naar uw wens is of de verpakking tijdens de verzending beschadigd werd willen we dit graag horen. Zend ons een email of bel ons uw ongenoegen door, we zullen de klacht ter harte nemen en alles naar uw tevredenheid regelen. Zend geen koffie terug zonder eerst contact met ons op te nemen, om voor de hand liggende redenen heeft het geen zin om een geopende koffie verpakking terug te sturen. Wanneer u een abonnement genomen heeft kan deze op elk moment met een eenvoudige email gestopt worden, we betalen het resterende bedrag pro ratio terug. Indien u een gratis geschenk ontvangen heeft zullen we dit aanrekenen en de waarde van het geschenk zoals vermeld op de site in mindering brengen van het terug te storten bedrag. U kan er ook voor kiezen om het geschenk (in nieuwstaat) terug te sturen, dan wordt dit niet aangerekend


Verzending en levering

We verzenden onze pakketen via de pakjesdienst van Bpost of met brievenbussen post. Verzendingen gebeuren doorgaans telkens op woensdag middag. Indien het toch later wordt zullen we u hiervan via mail op de hoogte brengen. Wenst u een levering te ontvangen op een bepaalde dag kan u ons dit melden via email, we zullen ons uiterste best doen hieraan tegemoet te komen.

Bij ontvangst van een levering dient u zich te vergewissen van de correctheid van de inhoud. Indien het product of de verpakking beschadigd of gebrekkig is of indien de levering onvolledig is, dient u ons hiervan onmiddellijk via jan@coffeeblack.be op de hoogte te brengen.


Algemeen

Coffee Black en u als klant aanvaarden elektronische communicatie als bewijskrachtig.

Al onze communicatie (incl offertes, folders, facturen…) is onderhevig aan auteursrecht. Niets uit deze website (teksten, foto’s, namen, logo’s en ook deze algemene voorwaarden) mag gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.

Aanpassingen aan de algemene voorwaarden worden via de website gecommuniceerd.

Verzending telkens op woensdag